lørdag 13. mars 2010

Om å hate seg selv

Hvis jeg hater kroppen min så mye som jeg gjør nå, når jeg veier mellom 62 og 65 kg - hvordan faen overlevde jeg når jeg veide over 80??? Og hva er det jeg har mistet på de 20 kiloene, det er iallfall ikke fett, for kroppen min disser som aldri før. JEG. HATER. KROPPEN. MIN. Hvorfor er det ingenting som hjelper, da! Å gå ned i vekt, trene, ingenting fungerer. Hvorfor er jeg forbannet med denne kroppen? Jeg er 1,73 og burde fint kunne veie typ 62 kg. Andre jenter med den høyden og den vekten har fine, flate mager, og slanke lemmer. Jeg vil bare dø. Dø. Dø. .

2 kommentarer:

  1. Jammen magen din ER flat. Lemmene dine ER slanke.
    Jegskjønner såpass at det ikke hjelper hva enn jeg sier, men jeg vil alikevel si at i mine øyne er du kjempefin.
    Prøv å ta det innover deg :)

    <33

    SvarSlett
  2. <33

    Og i mine øyne er DU kjempefin! Jeg skal lete frem kommentaren din på ekstra dårlige dager :)

    SvarSlett