fredag 30. september 2011

September

"I hela mitt liv har jag längtat.
Långt, längre bort härifrån. 
Nu står du först på min lista, över folk som förtjänar ett öde värre än döden. 
/
I hela mitt liv har jag längtat.
Långt, längre bort härifrån. 
Nu är du struken från listan. 
Jag har lärt mig av dig.
 Alla öden är värre än döden".

- Kent


Jeg begynner å angre meg på disse månedsoppdateringene... MEN, bare noen få igjen, så gir vi beng i det til neste år. Jeg har egentlig ingenting å si om september, for alt - ALT - er capital D, capital R-itt. Føkk it. Det skjedde nøyaktig 2 positive ting.


1:





















Først ville jeg ikke reise i det hele tatt. Så ville jeg ikke reise hjem. Jeje.

2.


Fine konserten. Som jeg heller ikke hadde lyst til å gå på. Men den kostet 600 kr. Og jeg angrer så klart ikke på at jeg valgte å dra.



MÅNEDENS FAVORITTER:

TV: Ø. Jeg vet ikke. Jeg har da glodd på kopekassa, men... Husker ikke hva. Det har vært Shark Month på AnimalPlanet, da. Me likes them tooths.

FILM: Jeg har prøvd å se It's a Wonderful Life hele måneden, men ikke kommet lenger enn en halvtime uti. Kino har jeg ikke vært på siden oppskjært brød. Tror jeg? Husker ikke.

LESESTOFF: Jeg har lest ut en hel bok! På bare én uke! (Det er en big deal for meg for tiden). "Jeg Kan Se i Mørket" av Karin Fossum. Et slumpetreff at den i det hele tatt havnet i hendene mine, bokklubben jeg er medlem i mente jeg hadde bestilt den. Det hadde jeg IKKE. Men, hva hjelper det, når jeg er på ferie og de 14 dagene med angrefrist utgår. Samme det, hell i uhell - for en gangs skyld! Veldig bra bok, av typen man ikke har lyst til å legge fra seg.

SANG: Det må bli Josh' sin versjon av Straight to You.



The end, 
takk for seg, 
over og ut. 
Orker ikke si mer om denne bedritne måneden.

3 kommentarer:

  1. Jeg elsker bildene dine! Synes du er innmari flink til å ta bilder! Måtte bare si det.

    SvarSlett
  2. To ting er bedre enn null, ja? :*

    SvarSlett
  3. Åh, tusen takk, Stine Sort! Det betyr mye at du sier det <3

    Og Stine Schmy, klart det... Men selv de to tingene har vært overskygget av deppedeppe, liksom... :*

    SvarSlett