onsdag 3. oktober 2012

No spring nor summer beauty hath such grace as I have seen in one autumnal face






























Noen bilder fra de siste fem høstene.

Og skulle det være noen tvil.

Jeg elsker høsten.

Det er uten tvil min absolutte favorittårstid.


"Truly, Autumn is my season", the scarlet beast chorted. "Spring and Summer and Winter all begin with such late letters! But Autumn and Fall, I have loved the best, because they are best to love".

- Catherynne M. Valente







4 kommentarer:

  1. Høsten er min favoritt også <3
    Fine bilder :)

    <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er så vakkert om høsten, og sjelen min finner endelig en slags fred da tror jeg <3
      Tusen takk! :)

      <3

      Slett
  2. Høsten er favorittårstiden min også. Kjempefine bilder!

    SvarSlett
  3. Jeg synes det er like trist hver gang jeg hører folk som ikke liker høsten...
    Tusen takk!

    SvarSlett