fredag 27. august 2010

Det står en hagle på boden

Hva hvis det er slik.

At jeg ikke er psyk.

Hva hvis det er slik.

At jeg bare er pur, ren og skjær OND.

Tenk om jeg bruker depresjonen, selvforakten, spiseforstyrrelsen, suicidaliteten osv, til å ture frem slik jeg føler for, bruke andre og bruke psyken som unnskyldning?

Djevelens avkom!

Brenn heksa på bålet!


Og du lurer på hvorfor livet er helt for jævelig? Hvorfor hver eneste jævla dag er en helvetes kamp? Hvorfor du HATER deg selv, verden og livet? FORDI DU FORTJENER DET. Du er dritt, hører du? Tror du virkelig DU har gjort deg fortjent til et godt liv? Du??? Du, som er universets avskum? Du som bare tenker på deg selv og gjør akkurat slik det passer deg best? Du som ikke gjør en dritt for noen? Du som bare tar opp plass i verden og koster samfunnet enorme pengesummer? Du som er så DUM at du ikke klarer få deg en utdannelse en gang? Du som er så motbydelig at ingen noensinne kommer til å ville gifte seg med deg? Du som er så forbannet MOTBYDELIG MOTBYDELIG MOTBYDELIG, for du ser ikke ut som den $2-hora Megan Fox? Scarlett Johansson. Kate Beckinsale. Natalie Portman. Etc. Du er faen meg så utrolig DUM!!! Tenk å tro at DU har gjort deg fortjent til et liv i sus og dus! At DU har gjort deg fortjent til et liv i harmoni? At DU. DU! DU fortjener å få drømmene dine oppfylt! Du fortjener faen ikke å ha drømmer en gang. Du kommer alltid til å være en TAPER! Hører du? Skjær deg opp, brenn deg opp, ødelegg den stygge, grusomme kroppen din en gang for alle! Du gjør meg KVALM, du gjør meg DÅRLIG. Fy faen, du er patetisk! Gjør verden en tjeneste, vil du? Gå inn på boden, hent hagla til samboeren og plasser avløpet i munnen. TREKK AV.


Takk.


2 kommentarer:

  1. Jeg vil at du skal komme på besøk, og jeg vil gjerne ha tusen sjanser til til å fortelle deg hvor fantastisk du er. "Positiv input" i hverdagen er noe som burde stå høyt på prioriteringslista di, og for meg fungerer en kaffekopp og åker-titting veldig bra om dagen. Vil du prøve?

    <3

    SvarSlett