tirsdag 2. november 2010

The key to success

Så det er altså slik det er.
Det er altså SLIK man defineres som menneske.
Det er SLIK man måler et menneskes verdi.
Det er slik man blir likt.
Det er slik man blir elsket.
Det er slik man blir suksessrik.



Med dette ansiktet.

Med denne kroppen.

Med dette i lommene.


Vel.
Isåfall antar jeg at jeg er shit out of luck.
Og hva er poenget med å bli da?
I min grønne ungdom var Kurt Cobain den store helten.
Det er rart å tenke på.
Han var 27 år når han tok livet sitt.
Like gammel som jeg er nå.

2 kommentarer:

  1. Trist å innrømme, men det er faktisk slik. Like it or not.
    Men du, jeg elsker deg uansett, du er en fantastisk person! Selvom det ikke går inn, så prøv. Du er en av de vakreste personene jeg vet om, og jeg vil ikke miste deg for noe i verden.
    Mister jeg deg så mister jeg en del av meg selv.

    <33

    SvarSlett
  2. Jeg savner deg, VELDIG masse! Jeg vil ikke miste deg for noe i verden heller. For, DU er en av de vakreste personene JEG vet om. Jeg er her for deg alltid, når du vil, trenger det, er klar for det.

    <33

    SvarSlett