fredag 17. juni 2011

Second best

Begikk jeg feilen å si i forrige innlegg at jeg vil LEVE?
Det tar jeg tilbake med trippel virkning, opp og i mente.


Jeg holder det ikke ut lenger!
Holder ikke ut et eneste sekund til.
STYGG.
FEIT.
Det blir aldri bedre.
Uansett hvor mye jeg trener, uansett hva jeg gjør.
Så er jeg bare stygg.
FEIL.
MISLYKKA.

Jeg orker ikke føle meg som dritt lenger.
Jeg orker ikke føle meg verdiløs lenger.
Jeg orker ikke hele tiden føle at det er en konkurranse, der jeg uansett taper hele tiden.
Jeg har aldri vært bra nok. For deg. Du har aldri brydd deg om meg.
SECOND FUCKING BEST. Aldri den beste.
Hele jævla livet!
Jeg holder det ikke ut.

Hva skal jeg gjøre nå?
Hvordan skal jeg klare meg?
Hva faen skal jeg bli frisk for lenger?

La det være over snart.

6 kommentarer:

  1. Du er min nummer EN. <3

    SvarSlett
  2. <33 !!! Og DU er min nr EN.

    SvarSlett
  3. Second best er bedre enn hva jeg noen gang har fått til.. Nummer 2.. Da er kun èn over.. Men så mange under..

    "It‘s all made worse by a simple scheme
    You‘re slipping away from me
    Can‘t decide sometimes if it‘s worth the point
    The point is the struggle, insecurity

    Hopefully, you make no mistake
    If you learn from what you‘ve got to take
    Good or bad, it‘s all gonna add up in the end but,
    You can never win."

    SvarSlett
  4. Vel, second best var egentlig bare for å gi en illustrasjon. Jeg føler meg ofte (alltid) nederst på listen for å si det slik.

    Hvem har skrevet sitatet du gir meg, jeg kjenner det ikke igjen?

    SvarSlett
  5. Mkay.. Sitatet er random fra en sang..

    Syntes bare det passet bra.. Om du føler som meg at du aldri vinner.. =)

    SvarSlett
  6. Det føler jeg hele tiden.

    Tusen takk!

    SvarSlett