søndag 1. april 2012

Mars

Månedens stikkord: 
Mer sorg
Sint 
Fanden-i-voldsk 
Finne veien tilbake til verden - og livet













 








I mars har jeg:

- Vært gjennom mitt livs, til nå, største tragedie
- Hentet levningene etter Ronja
- Smakt Millom, som til min store skuffelse minner mye om gummi (jeg er stor brunostentusiast, så buuu)
- Gjort unna vårrengjøringen
- Bestilt enda en tatoveringstime
- Hatt en hyggelig helg sammen med mor og søster, fylt med fine turer i flott vårvær, god mat og kaffekos
- Møtt en kjempsøt vovve som syntes jeg smakte godt (thanks, Vanillary)
- Vært på kaffebesøk hos samboerens mor og hennes samboer, i den koselige leiligheten deres på Bøler
- Begynt å jobbe litt igjen på verdens beste arbeidsplass
- Gledet meg over våren for første gang på altfor mange år
- Truffet en gammel kjenning helt tilfeldig på Karl Johan
- Besøkt finestefine i Høna <3
- Sett sør-koreansk film og innsett at, nope, jeg e'kke riktig så smart som først antatt
- Gått tur med verdens beste Dennis (I luuuv you)
- Vært på kino for første gang på 7,5 måned (score, Kompani Orheim)
- Pyntet til påske, og gledet meg veldig til høytiden
- Hatt flere spyfrie enn spyfulle dager
- Spist hyggelig lunsj i Gran (!) sammen med Støtten
- Kjøpt superfine, antikke nøkkelvekter til ørene (tusen takk, fine kollegene som har vært i Milano)
- Sett film nr to på kino, We Need to Talk About Kevin (løved it)
- Begynt på årets påskekrimbok: Av Jord Er Du Kommet, Chris Tvedt
- Slitt med mange motstridende følelser rundt spising, trening og vektnedgang (og avslutter måneden psykisk sliten, men fortsatt ved mot og litt håp)


God påske!
(Det har jeg tenkt til å ha).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar