lørdag 30. juni 2012

Juni

Månedens stikkord: Lykkelig?





























I juni har jeg:

- våknet opp til den aller første sommerdagen i barndomshjemmet
- vært på Flatebyfestivalen, og sett den fine kjæresten spille sammen med bandet sitt F.A.D.E.
- fått dilla på den tyrkiske yoghurten til Deli de Luca, som forøvrig er svinedyr
- tatt en liten kjøretur til Oslo sammen med samboeren, og spist middag på McDonalds (en gang i blandt funker det)
- hastet avgårde til dyrlegen med en liten frøken som fikk akutte magesmerter (livmorhalsbetennelse, igjen...)
- hatt kjempekoselig besøk av fine mennesker, som har gitt meg tidenes tillitserklæring ved å overlate meg og samboeren hunden sin mens de er ute på vift i ett år
- hengt i kroker etter leggene, noe jeg har ønsket å prøve i lang tid!
- hatt nok et hyggelig besøk av verdens herligste Mari-Anne
- besøkt bestemor, og spist en merkelig type lapskaus
- hatt et hjertelig gjensyn med Pinpointer Cristiano
- piercet ørene (daïth)
- vært ute med gode Pinpoint-kolleger
- fått nye, freshe arr av Cristiano
- tilbrakt en vakker sommerdag sammen med min mor på Sognsvann
- reist til Kroatia for å tilbringe tid sammen med "familie" <3
- satt mine første kroker på en annen
- hengt i kroker i de kroatiske skoger
- koset masse med en fantastisk søt og vakker liten bulle ved navn Betty
- blitt kjent med mange nye, flotte mennesker
- spist middag sammen med kjæresten, hans kusine og hennes kone på Saigon i Oslo, der vi koste oss glugg ihjel


Jo, i juni tror jeg jeg var tilnærmet lik lykkelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar