onsdag 6. april 2011

Mars

Jeg har vært utrolig lei. Så lei at jeg ikke har giddet eller orket skrive på bloggen heller. Selv om jeg faktisk har hatt en del på hjertet. Jeg kommer sikkert tilbake til dette, hvis bare formen kan ta seg opp litt. Uansett. Her kommer en kort, og veldig sen månedsoppdatering.

"Flirting is cheatings ugly cousin, Buddy, I am not a cheater".
- Adam Sandler som Dave Buznik i Anger Management

Positivt i mars: Mer blekk! Snømannen begynner å nærme seg ferdig, men... Det blir nok en runde til. Papirene fra NAV ang praksisplass er i boks, og jeg er offisielt en del av Pain Solution. A Special Night with the Head Master. Suspensionsøndagen på Blitz, der, woopdidoo, jeg er visst en del av Wings of Desire-teamet også. 6, S-E-K-S, spyfrie dager! Der jeg faktisk spiste riktig (nogenlunde) og trente nesten hver dag. DET har ikke skjedd siden før jul. OOOG. Igjen, kontakt med dette nydelige vesenet: StineSchmy. (du har vært HØYT, DYPT, YTTERST savnet).

Negativt: ALT ANNET. Jeg klarer ikke for mitt bare liv å gå ned i vekt. Jeg haterhaterhater meg selv, kroppen min, ansiktet mitt. Jeg kunne utdype i det vide og det brede det som er vondt og vanskelig, men jeg orker ikke akkurat nå. Vondt hjemme, vondt borte, vondt i sinnet, vondt i hjertet. Sier ikke mer om det nå.

Månedens favoritter:

TV: Igjen, det blir med serier på DVD. Og jeg er nå dypt og alvolig smittet av Dexter-feber.

FILM: True Grit. O YEAH. Minner meg om at jeg må sparesparespare til en tattoo-ide jeg har.

LESESTOFF: Ha. Ha. Ha. Jeg har klart å lese et helt kapittel i den siste Harry Potter-boka. Gud, det går fort fremover! Håper hodet er litt mer med rundt påske, har nemlig spart opp en herlig krimbok til da!

SANG: Alt som surrer og går på min elskede Eddie (les; iPoden min).

Til slutt. Jeg har ikke så mye å komme med her... Annet enn kanskje, ikke glem Japan. Selv om det for tiden er litt stille i avisene og på nyhetene. OG, okei: Jeg GREMMES, virkelig gremmes, over alle motehorer som skal tatovere og pierce seg. Det gnager, men jeg skal prøve heve meg over det. Som en god venn av meg sa, det er jo tross alt det vi lever av.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar