onsdag 2. mai 2012

April

Månedens stikkord: Oppegående

(De siste dagene av april har tungsinnet dog klart å finne veien tilbake, og nok en gang stiller jeg meg spørsmålet; "hva er vitsen?". Lei av å hate meg selv og livet mitt. Lei av å sitte her som 28-åring, og innse at alle mine drømmer og mål for livet er bortkastet. Lei av å være udugelig og verdiløs. Lei av å grue meg for vår og sommer. LEI AV Å VÆRE LEI).
























I april har jeg:

- Feiret påske med alt det innebærer for meg; bl.a. krim i bok og krim på tv, gåturer, kakao, sjokolade og appelsiner
- Sett The Hunger Games og innsett at jeg er aaaaaltfor gammel nå for typiske ungdomsfilmer
- Besøkt bestemor, og fått servert nystekte vafler
- Fått dilla på oppskjært frukt med enten cottage cheese eller yoghurt naturell
- Inntatt påspandert formiddagskaffe og skolebrød sammen med a mor
- Reaktivert Facebook-profilen min etter 5,5 måned
- Vunnet gavekort på tatovering, verdi 1000 kr (på Fjaseboka; en bekjent annonserte, og jeg fikk det! Woopdidoo!)
- Vært sammen med Maritakjære en hyggelig ettermiddag/kveld i Oslo, og fått hjernen oppspist av Sebastian
- Hatt besøk av mor som hadde med superfin blomst, og Go' Morgen Gresk Type (mm!)
- Spist lunsj sammen med verdens beste Iniz på The Fragrance of the Heart (vegetarisk kafé, hurra)
- Tatovert håndflatene
- Tilbrakt kvalitetstid sammen med Fineste <3
- Hatt lørdagskveld alene sammen med bebisene (alene <3<3<3)
- Sett den fantastiske filmen Tyrannosaur
- Hatt kjempekoselig kaffebesøk av Mari-Anne, min anti-depressiva på to ben
- Kjent sola varme på Aker Brygge
- Vært i hyggelig bursdagslag til mor, sammen med bestemor og Rasmus (hurra, hurra for mor som ble 59 år!)
- Fremdeles flere spyfrie enn spyfulle dager, men motivasjonen for å gå ned i vekt ved hjelp av riktig spising og trening er av og på og tidvis dalende


I tillegg synes tydeligvis ikke Universet at jeg har opplevd nok sorger i år hva mine elskede katter angår, og Gudrun, fosterbarnet vårt, er savnet siden tirsdag 17.04.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar