mandag 21. mai 2012

Long time

No speaky. Jeg har mistet litt gnisten i forhold til bloggen, men det er ikke helt uvanlig. Det betyr hverken det ene eller det andre, annet enn at jeg går lei i perioder. Tenkte uansett bare jeg skulle gi et aldri så lite livstegn, og oppsummere noe av den tilbakelagte tiden i bilder. Det skjer både gode og veldig triste ting i livet om dagen.


Dette er broren til samboeren min. Ukene etterpå har vært veldig tunge, og jeg forsøker etter beste evne å ta tilbake hverdagen.



Her ble R funnet. Vi la ned blomster og tente lys tirsdag 8.

Jeg tatoverte min elskede Ronja hos Hellspawn Custom Tattoo mandag 14.

Vi chillet hjemme den 17. og koste oss med grillmat. Noen gikk skikkelig inn for å pønte seg på den stooore dagen. I Modena-genser. Høhø.


Jeg kjedet meg natt til 18. og knipset bilder av 17.mai-sminken.

Ja, hva skal man si. Noen pusekatter har tydeligvis bodd for lenge sammen med mennesker.

Og Gudrun viste seg å være Tarzan. Kremt. Nå er HAN (hun...) tilbake hos eierne sine i Oslo.


Jeg satser på å komme sterkere tilbake med skrivingen. Det står bare litt stille. Mange følelser og tanker, men vanskeligheter med å få de "ned på papiret".

11 kommentarer:

  1. Gudrun.. Oslo.. Explain? Men ja, godt det da! For de..

    <:*3

    SvarSlett
  2. Godt for de, ja... :'(
    Altså, jeg satte inn annonse i Hadeland, fikk en sms et par dager senere. Der stod det, kort fortalt, at Gudrun er Tarzan, og at de egentlige eierne flyttet til Oslo for et års tid siden. De lot henne (han) bli igjen hos noen venner her, men der trivdes hun ikke siden de hadde katter fra før. Så en dag hadde de sett henne igjen, tatt henne inn og gitt henne tilbake til eierne i Oslo. BUUU. De brydde seg ikke nok om Gudrun til å ta henne med in the first place, men nå skulle de liksom ta henne tilbake? BLÆ PÅ FOLK.

    SvarSlett
  3. Svar
    1. Dumme dumme dumme dumme....! FOLK. Ja, blæ på dem. :(

      Slett
    2. Jeg vet... Jeg savner Gudrun forferdelig, og nå gidder jeg ikke ha dårlig samvittighet for at hun flyttet til oss. Hun valgte oss, og jeg vet hun storkoste seg her :((( I HATE EVERYOOOONE. - Ikke helt, men du skjønner. Jeg digger jo deg massemassemest! :D

      Slett
    3. Nei du burde ikke ha dårlig samvittighet, hun KOM helt frivillig og BLE helt frivillig! Også kommer de å bare kidnappet henne fra deg!? Fy på dem!

      Dessuten digger jeg deg massemassemest også! :D (Men resten, nesten... Ja..)

      Slett
    4. Ja, dumme menneskene... :((( Tenk om Gudrun ikke trives hos de, siden de ikke brydde seg nok om henne før, gjør de det kanskje ikke nå heller.

      :D <3 (Og, jaa...)

      Slett
  4. Godt å høre et pip fra deg. Ikke stress med bloggen, skriv når DU føler for det :)
    <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Neida, stresse kan man vel gjøre med andre ting forsåvidt :)
      <3

      Slett
  5. Herregud, så trist! Kondolerer :( Utrolig fin tatovering, og bilde av deg! Håper det går bra med deg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er veldig trist... Det var så uventet også. Vondt og vanskelig, men en liten tankevekker for meg som har brukt så mye tid av livet på å ønske meg nettopp død. Livet er egentlig altfor kort!
      Jeg elsker tatoveringen, lille pusen min; tusen takk for komplimenter! :)

      Slett