søndag 8. mai 2011

Fred, til sist

Alt jeg ønsket meg.
Alt jeg ville.

Var at du skulle elske meg.
Elske meg for den jeg er.
At du skulle synes jeg er den fineste i verden. (Hvis bare du synes det spiller det ingen rolle hva resten av verden mener)
At vi skulle ha det fint sammen.
At du skulle være tro.


Alt jeg ønsket meg.

Var å vite hva kjærlighet er, sammen med deg.

Fred.

Men, aldri mer.
Kjenne solen varme.
Kjenne solen mot huden.
Bade.
Pelskledde klemmer.
Små, varme kropper som trøster meg når jeg er lei meg.
Nærhet.

Fred.

Men ingen flere drømmer.
Ingen drømmer som går i oppfyllelse.

Fred.

Men aldri skal jeg vite.
Vite hva det er å bli elsket.
Vite hva det er å virkelig leve.
Vite hvordan det er å være tynn.
Vite hvordan det er å ta på seg fine klær og føle seg pen.

Hvem skal ta vare på dere? Fine, små? Og deg? Hvem skal ta vare på deg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar