onsdag 7. mars 2012

På tampen av en kveld...

...skal jeg komme med verdens beste tips: 
TØRK STØV PÅ KVELDEN
Da er det så mørkt at man ikke ser at alt støvet egentlig bare dyttes rundt.

Forsøker å vende tilbake fra tapet. 
Men det går ikke et sekund uten at jeg tenker på dere, tenker at nå skulle dere vært her, nå skulle jeg overøst dere med kjærlighet og omsorg. 
Jeg tenker på alt jeg går glipp av, alle stadiene jeg ikke var forunt å oppleve med dere - og det gjør meg bitter. 
Men bitter er bra, SINT er bra. 
Sint betyr FØKK DEG HELVETES DRITTVERDEN, ikke faen om du skal få ta livet av meg ennå.

God natt.

2 kommentarer:

  1. Verdens beste tips #2:
    Sov til det er mørkt ute (og derfor også inne), ikke skru på lyset. DA ser du ikke støvet ;)

    SvarSlett
  2. Det kan også funke - i et hjem uten 3 katter...
    Her setter man seg ned og pelsdottene virvler rundt en, DET er vanskelig å ikke se. Selv i mørket :)

    SvarSlett