fredag 25. november 2011








Feit og jævlig, på mitt aller tyngste siden våren 2008. FY FAEN. Jeg kan ikke huske sist jeg følte meg så stygg! Og det sier ganske mye, for jeg føler meg alltid styggere enn styggest. Jeg har nå nesten 10 kg å gå ned til vekten jeg kan LEVE MED. Jeg vurderer å gi opp målet på 57 kg, bare fordi jeg tror det kan bli vanskelig å holde seg der (om jeg noensinne kommer meg ut av den ståa jeg er i nå). Men det skulle vært stas å være under 60, så drømmen er nå 59 kg. Det er ca akkurat 10 kg i minus, det. Så skillet mellom vekten jeg kan leve med og drømmen, er altså nesten NULL.



"To be beautiful means to be yourself. You don't need to be accepted by others. You need to accept yourself".
- Thich Nhat Hanh

(Men verden fungerer ikke slik, og idag skulle jeg ønske jeg aldri var blitt født)

6 kommentarer:

  1. Du kunne ikke vært stygg om du så hadde gått inn for det. <3

    SvarSlett
  2. Hurra for iMac og effekten "tegning" som gjør meg litt mindre fæl... <3

    SvarSlett
  3. Hurra for (husk at jeg har sett deg i) VIRKELIGHETEN (opptil flere ganger) <3!

    SvarSlett
  4. Men hvorfor blir aldri virkeligheten bra på bilder... Ikke fordi speilbildet er så mye å skryte av heller, menne, kamerabildene er alltid til å grine av! :/

    <3

    SvarSlett
  5. Jeg syns både 60, og særlig 57kg, er alt for lave mål for deg, Ingunn. Jeg veier rundt 60kg (og syns noe mindre ville se magert og usunt ut), og jeg er godt og vel 10cm kortere enn deg.
    Uansett syns jeg ikke du ser overvektig ut, og jeg tror at du innerst inne vet at det er i hodet ditt de ekstra kiloene sitter, og ikke rundt midjen ;) Jeg vet godt hvor forvrengt ens eget speilbildet kan være gjennom "jantebrillene".

    <3

    SvarSlett
  6. Men, atte, liksom. Kroppen min er helt ærlig veldig merkelig, og jeg tror skjellettet mitt veier typ 5 mikrogram...
    Og av de 60 kiloene på din kropp er det vel rimelig stor prosentandel muskler? :)

    Men tusen takk for gode ord <3<3

    SvarSlett