fredag 18. november 2011

IAMDOLLPARTS

"Innkalling til Dagenheten Gjøvik

Vi har mottatt henvisning 06.05.11 fra din lege. Det er foretatt en medisinskfaglig vurdering av din helsetilstand ut fra de opplysninger henvisningen inneholder. Henvisningen er vurdert av overlege **.

Med grunnlag i de opplysninger som foreligger innkalles du til dagkirurgisk behandling

Mandag 28.11.11 kl 10:00"




One down, one to go.
Jeg gruer meg. 
Jeg gruer meg for å bli skuffet.
Det er ofte grunnen til at jeg alltid utsetter ting, ting som kan hjelpe. 
Fordi frykten over å bli skuffet, og innse og måtte godta at det blir aldri bedre får meg til å holde ut smerten ved å hate meg selv.
Det er tross alt bedre å hate seg selv og fortsatt ha håpet om en perfekt kropp, enn å få det tredd nedover hodet etter å ha forsøkt å forandre seg, at du blir ALDRIALDRI noe annet enn den stygge, feite jenta ingen vil haDet finnes ikke håp for deg.



I am doll parts
Bad skin, doll heart
It stands for knife
For the rest of my life



(Sjekk forresten ut denne dokumentaren)



4 kommentarer:

  1. <33 !! :**

    Mental støtte i massevis!

    SvarSlett
  2. Det trenges i massevis... Så tusentusen takk <3<3<3 !!

    SvarSlett
  3. Nå har jeg sett dokumentaren, tror jeg har sett den før. Enkelte scener kjente jeg i hvertfall igjen, om jeg så hat sett denne eller noe annet lignende :P

    Synes egentlig det ble ltt teit.. Hun hadde jo sin mening helt fra begynnelsen, og holdt fast ved den under hele. Åpent sinn, hei?
    Enig med at man ikke burde bruke det som quick fix, men noen ganger er det "nødvendig" (ulike grunner sikkert).
    Og når vi har teknologien og kunnskapen, hvorfor ikke? Finnes da værre ting man kan gjøre med seg...!

    < :* 3

    SvarSlett
  4. Den har gått på tv ved et par anledninger som jeg har fått med meg, væfall, så inte umulig du har sett den før :)

    Hehe, det er sant... Hun stod på meningen sin! Jeg tror grunnen til at jeg "liker" den, er fordi budskapet hennes er (slik jeg tolker det), "syk, syk verden, hvorfor kan man ikke være bra nok slik man er, hvorfor skal noe føles feil, hvorfor blir flere og flere hjernevasket", osv. For jeg hater det jo, jeg hater at jeg oppriktig tror at jeg må forandre på meg for å i det hele tatt skulle kunne orke leve. Når det er sagt, når verden nå først har blitt så syk, så synes jeg det er fint at man har muligheten til å forandre det man misliker ved seg selv. Ikke som quick fix som du sier, men noen får faktisk alvorlige psykiske plager (hei, hallo), og da, DA må det være okei... Men det er jo kjempetrist at det er slik.

    Så skal jeg si meg helt enig i at noen av tingene hun oppsøkte (damer, la oss kikke på oss selv nedentil sammen, f.eks), blir litt teit. Hvis det funker, flott, men... Det blir litt for hippie-style-et-eller-annet for meg, haha ;)

    < :* 3

    PS. Svarer deg på mail imorgen, tomt kontantkort!

    SvarSlett