onsdag 16. november 2011

Melancholy were the sounds on a winter's night

Jeg pleier alltid å glede meg til jul.
En dag jeg har litt mer ork skal jeg skrive et innlegg om hvorfor.
I år blir det vanskelig.
For i år kommer tankene om januar og et nytt år til å henge over meg som en pest, mye mer enn de vanligvis gjør.
Jeg har alltid problemer med begynnelser. Eksempler; mandager, morgener, ny måned. - Januar er den ULTIMATE begynnelsen.
I år har jeg nemlig ikke styrke, vilje eller det minste snev av håp.


Jeg orker ikke begynne helt på nytt.


(Bildet er googlet)

2 kommentarer:

  1. Ikke begynn helt på nytt! Det betyr jo å glemme alt som har vært, hvem DU har vært.
    (Og jeg liker deg nå, alltid!!)
    Det er ikke mulig å se fremover uten å snu seg en gang iblandt. Hvis du glemmer alt det gamle, hvordan skal du kunne sette pris på "det nye"?
    Du har klart deg dette året, og denne høsten, DET vet jeg har vært tøft for deg! Tror du vil klare det "igjen".
    Kan nesten ikke bli værre, hva?

    Selvom januar er en ny måned, ett nytt år på papiret.. Så er det egentlig bare another day.
    Prøøøv å tenk på det. Det har ingenting å si -EGENTLIG. Juuust another day. :)

    <33 :**

    SvarSlett
  2. (Deterbaredetathelelivetmitterødelagt. Mentusentakkforgodeord)

    <33!!!
    :**

    SvarSlett