mandag 16. januar 2012

Ingenting

Ikke si at det ikke er sant. Ikke si at det ikke er sånn det er, at det er i mitt hode. At det er mine vrangforestillinger. Ikke lyv og si at det er TV og film som skal selge og tjene penger.
Det eneste som virkelig betyr noe i denne verden, i vår del av verden, er hvordan man ser ut. At man er pen og perfekt og spesiell. Det er muligens mediaskapt, men det er likefullt sannheten. Det er overalt.
Hvorfor tror du jeg ikke orker å være på Facebook for tiden? Alle (jenter) skal ha oppmerksomhet, og få kommentert bildene sine med: "Ååååå, du er bare sååååå peeeeen, herregud, du er frøken perfekt, å herreguuuuud, misuuuuunne!!!", og oppnå hundreogørten "like"-s.
Og alle moteblogger og andre sklieblogger som stapper det ned i halsen på meg: du må være pen, du må ha fin kropp, du må ha perfekt garderobe, hvis ikke er du ikke verdt en jævla dritt.
Og hvis alle mener det, da er det jo sant. Alt som betyr noe i denne verden er hvordan man ser ut.
Så ikke sitt der og si til meg at det er mitt forskrudde syn på hvordan ting skal være. Det er isåfall verdens forskrudde syn på hvordan ting skal være. Og det hjelper meg fint lite.

Og hva hjelper det det spøtt, hvis noen få synes at man er litt pen? Litt pen kom aldri særlig langt. Litt pen ble alltid overskygget av utrolig pen. Og hva er det verdt at noen få synes man er litt pen når det finnes så mange utrolig pene? Hvis noen viser det minste interesse for litt pen, blir det borte, glemt og forsvunnet som dugg for solen det sekundet utrolig pen entrer rommet. Litt pen? Når det eneste som duger er å være blandt verdens vakreste. Litt pen! Litt pen kan kysse meg sidelengs midt i, det betyr ikke en dritt. Litt pen blir alltid glemt. Litt pen vil alltid ha noen penere enn seg. Og selv om jeg vet at det er hinsides realistisk, så er det bare verdens vakreste som gjør susen. Og da kan jeg bare legge meg ned og dø med en eneste gang. Litt pen holder ikke andre jenter borte. Litt pen er ikke interessant, relevant eller det minste viktig. Litt pen er det samme som vanlig, kjedelig, GRÅ MUS, ingen som bryr seg eller gidder se to ganger. Men jeg var aldri litt pen engang. Jeg har alltid bare vært stygg. Styggere enn styggest, verdens styggeste. Men verdens styggeste gir ikke den samme verdien som verdens vakreste.

Og igjen så er man ingenting. 
Jeg er ingenting. 
Ingenting
Dritt
Selv fluelarvene er mer verdt enn meg. De har sin oppgave her i livet, de har sin mening. De er en del av et større bilde. 
Og det gjør de 1000 milliarder ganger mer verdifulle enn meg.



Google


"Everyone can be super! And when everyone's super... No one will be".
- Syndrome

11 kommentarer:

  1. "Ikke si at det ikke er sant. Ikke si at det ikke er sånn det er, at det er i mitt hode. At det er mine vrangforestillinger."

    (Forrige-forrige innlegg:)
    "4. Bare.. NEI. :P Fordi, atte, det stemmer jo ikke. Vrangforestillinger!"

    There you go. Så, jo. (Sms)

    Unnskyld.

    SvarSlett
  2. :**
    Du er tilgitt! Fordi jeg vet at du forstår.
    Dette innlegget ble "fremprovosert" av T, som ikke forstår. Det er jo fint og hyggelig av han å si det, men, det er ikke sant.

    SvarSlett
  3. <33

    Hmpfr.. (Ingen kommentar fra midterste linje med skrift. Men tror du kan tenke deg til hva jeg mener... Tror jeg har sagt det før.)

    SvarSlett
  4. <33

    Hehe ;) Det var jo ikke noe vondt ment fra hans side, da :) Det er vel sikkert ikke så lett å skjønne sånne ting.

    SvarSlett
  5. Vet jo ikke aaakkurat hva som ble sagt/gjort akkurat DA, men.. Ja, er vel ikke bare derfor. (Jeg er lang"sint" osv, sikkert derfor :P)

    <:*3

    SvarSlett
  6. Og forresten.. Sklieblogger.. LOL!! Den var ny! Liker det. <33

    SvarSlett
  7. Haha! Vel, i mine øyne er vel mange av motebloggene = sklieblogger også. Og neida, jeg e'kke forrdomsfull at all.

    <33

    SvarSlett