tirsdag 31. januar 2012

Januar

Månedens stikkord: Håpløs















I januar har jeg:

- Savnet jul mer enn vanlig en januarmåned
- Hatt flere spyfulle dager enn spyfrie
- Gått sparktur i snøstorm sammen med mor og min søster
- Fått en ny favorittserie, Breaking Bad <3
- Sett masse film
- Begynt på en ny bok av Harlan Coben, Hold Tett
- Funnet energi til å ta fotbad med badebombe fra LUSH
- Vært hos legen og funnet for frisk til å få hjelp
- Drukket masse Biola med bringebærsmak
- Hatt seks gode dager der jeg fant motivasjon til å trene
- Kuttet meg på daglig basis
- Grått meg tom
- Spist altfor mye Kinder Maxi
- Hatt hyggelige morgenstunder med film og te, for å tviholde på mørketiden
- Begynt å tro at Birgit har små bebiser i magen
- Hørt mye på det siste albumet fra Interpol


"Just because you're scarred for life doesn't mean you should be scared to live".
- Brian Celio






2 kommentarer: