søndag 29. januar 2012

Sunday is the day before I work, so it gets poisoned

Søndag er en råtten dag. 
Jeg hater søndag. 
Søndag er forpestet, smittet, infisert av mandag. 
Søndag er den absolutt verste dagen i hele uka. 
Glem mandag, mandag skal være en kjip dag. 
Men søndag hadde aldri en sjanse, ikke med mandag hengende over seg. 
På søndag gjør alt ekstra vondt. 
Jeg hater denne følelsen som søndag bærer med seg. 
Alt tar slutt på søndag. 
Ingenting er fint mer. 
Søndag skjærer i brystet.
Jeg orker ikke starte på nytt.
Igjen og igjen.
Og igjen.

Uroen bygger seg opp igjen
Jeg finner fortsatt ikke fred
Ingen fred
Ingen trøst.



- Vet du hvor høyt jeg elsker deg?
Min livline.
<3

8 kommentarer:

  1. Søndager er lange dager, spesielt når man er alene, som jeg er...djeez..

    <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er den leeeeengste dagen, baaah... Det hender man er alene selv om man er to også. Men jeg har i det minste pusekatt x 3 :)

      <3

      Slett
  2. Svar
    1. Pusekatt, mjau mjau mjau (det hender jeg tar meg selv i å si det til B/B/G, etter den kommentaren på FB den gangen, du vet :))

      Slett
  3. Hihihihi. Vurderte å kommentere DET, men husket ikke (SJOKK) helt hvordan det var, bare nesten.

    SvarSlett
    Svar
    1. JEG husker, for det er den søteste kommentaren EVER! Hihi :D

      Slett