lørdag 18. februar 2012

Det klør, det klør

Aaa, er ikke livet fantastisk når du ser sånn her ut i trynet:

Google

Add to that masse Hvit vask (jo, det skrives faktisk i to ord) på alle de deilige kløflekkene. 
Hvit vask som forøvrig hjelper sånn ca midt i rompa. 
Oioi, America's Next Top Model - eat your friggin' heart out! 
Det hjelper bare sååå mye på selvtilliten, som allerede er through the roof, oo-oo.

Elendig dag, elendig kveld, men moren min har vært verdens snilleste og handlet for meg til helgen + kjøpt med Hvit vask. 
Tusen takk, lifesaver.
Legekontoret viste seg fra sin beste side idag også, forresten.
Jeg fikk hevet meg på tlf litt etter kl 9 (telefontid mellom 0900 - 1130 og 1300 - 1430. Verdens lengste lunsjpause, anyone!?), og satt en halvtime bare for å komme gjennom. 
SINNE
Når jeg omsider fikk svar, var alt jeg skulle si og spørre om borte for meg, men jeg fikk stotret frem "jeg har fått vannkopper" og "er bekymret for hovne lymfeknuter". 
Til svar fikk jeg ca noe sånt som:
 " ååå-ja-men-du-er-ved-god-tilstand-ellers-da-må-du-bare-kjøpe-Hvit vask-hade-klikk-bipbipbip".
Thanks for nothing.

Det klør.
Det gjør vondt i hodebunnen, for der har jeg også en del jævla blemmer - som jeg jo ikke får smurt.
Jeg kommer sikkert til å få masse stygge arr i det allerede så lekre ansiket mitt.
G_R_E_A_T

Hvordan kan noen forvente at jeg skal klare å plukke opp biter av et liv og prøve finne frem i mørket igjen, når jeg hele tiden - HELE TIDEN - får bekreftelse etter bekreftelse på at livet mitt er en føkkings forbannelse.

Hadde det ikke vært for denne lille:


Med de enda mindre inni magen, hadde jeg ikke holdt ut et sekund til.

19 kommentarer:

  1. Beklager kort og svært ubehjelpelig svar, men:

    GNI INN DRITTEN I HUE!

    :D

    (Eurax?)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er hvitt og tykflytende, jeg vet ikke hvordan det skulle gå seg til å gni det inn i huet? (Korte, "ubehjelpelige" svar settes også pris på :))

      Jeg har jo ikke vært på apoteket selv, ser at det er Hvit vask som går igjen av anbefalinger på nett. Eurax skal visstnok ikke brukes på betente og væskende hudlidelser - vannkopper faller muligens inn under den kategorien?

      Slett
    2. Uuups, det stemmer det. Og ikke på slimhinner heller. (Jeg putta det i nesa en gang (tror du skjønner hvorfor!), og det bare svei.)

      Bare.. Som om du skulle farge etterveksten!

      (Skal pelle meg på postkontoret på mandag, lover. DET er ikke farlig å putte på åpen hud, tvert imot.)

      Lille Birgit. Lille søte Birgit. Og mini-Birgit'er. <3

      Slett
    3. OOOOFF! I nesa! Hørtes ikke digg ut (men jeg skjønner why).

      Men, de er liksom spredd utover hele huet... Også blir det seendes dust ut? Haha. Jeg vet jeg skal drite i det NÅ, men jeg føler meg virkelig som verdens styggeste med masse kopper og hvite flekker i trynet om dagen x)

      (Du er en engel!)

      Mini-Birgit'er, iiiii! <3 (Hun ligger m_y_e for tiden, det er nok ikke så lenge før nå!)

      Slett
    4. Jeg hadde ikke pakningsvedlegget, og ingen DER visste om det kunne brukes på slimhinner, så "kan jo prøve", and so I did :P

      Damnit, jeg skrev egentlig at "Hvis du ikke skal ut på noe, så er det jo ingen som ser deg uansett", men droppet det fordi du ikke hadde sagt noe om det, og jeg ville ikke sette ideer i hodet på deg. Hehe.

      Så ja, ingen skal jo se deg uansett, da kan du jo se så dust ut som du bare orker ;)

      Du MÅ oppdatere meg når det skjer noe. IIIIIIIH!! SPENT!! <3

      Slett
    5. Haha, ingen DER visste noe? SHOCKER ;)

      Altså, Bjørnar er faktisk ganske nøye på hvordan jeg tar meg ut :p
      Nå trooor jeg det verste har lagt seg, men vi får se. Jeg er... Forsikitg, ee, realist.

      Of course! :D Jeg driver og skal lese meg opp på om det står noe om tegn på katter som skal føde e.l, jeg MÅ jo være her når det skjer. Synd du ikke kan ha dyr der, da kunne du fått en liten bebis hadde du hatt lyst :)

      Slett
    6. Ikkesant!? ;) Hahahahaha.

      Håper det er på bedringens vei nå! Krysser fingrene OG tærne for deg :)

      JEG VET!! Vil jo VELDIG GJERNE det, men den føkkings kommunen.. "Noen kan være allergiske!" (Da bare kan de la være å komme inn i leilgheten min da?)
      (Naboen har søkt om å få ha pus, men fikk avslag x2 :/ )

      Slett
    7. Jeg har faktisk sovet UTEN å klø en eneste gang i natt, og jeg er oppegående og vasker tøy og bad idag - så DET må jeg velge å ta som et godt tegn!

      Og jeg som trodde jeg bodde i en dustekommune. HMF. Hva med at dyr kan utgjøre en forskjell for psyke, at de har en positiv innvirkning på helsa?? BLÆ :(

      Slett
    8. (Det hadde vært så betryggende å gi bort en til deg også, da vet jeg at den pusen får et godt hjem <3 Men, det er ikke din feil at reglene suger)

      Slett
    9. Vet ikke hvilken natt det var snakk om pga blogspot+tidsinnstillinger osv :P
      Hvis det var natt til mandag: Wheeey!! Hurra! :D
      Hvis det var natt til søndag: Wheeey, håper i natt var like bra!
      Absolutt ett bra tegn, uansett :)!

      I KNOW RIGHT!?!? Men så var det det med konspirasjonen(e). På samme måte som det der med NAV.
      (Can't live with them, CAN'T live without them - They make sure of that.)

      Du, jeg vet ikke når HUN SNILLE kommer neste gang, men da skal jeg spørre henne! (Hun med valpene<3)

      Slett
    10. Å, herregud, jeg vet - jeg skal se om jeg får fikset det, teite tidsinnstillinger.
      Men, altså, det var natt til søndag :)
      Gikk ca like greit natt til idag, så jeg tar det som et bra tegn (bare litt lei av å være syk nå)

      Hm, det har jeg ikke tenkt på. Men det forundrer meg EI.

      Ja, gjør det! Det verste som skjer er at du får nei, og det er du uansett forberedt på :) <3

      Slett
    11. Tror det er hele blogspot som har misforstått. Fikser jo den innstillingen hos meg for ikke så lenge siden, TO GANGER, men NEIDA.
      Teknologi<3

      Slett
    12. Når jeg blir smart skal jeg finne opp en tidsmaskin og reise tilbake enten til 1920 el. 1950-tallets Amerika, eller London rundt 1880ish. Jack the Ripper<3

      Slett
    13. Altså, for å slippe denne bedritne moderne og teknologiske tidsalderen. Heh.

      Slett
    14. Men, jeg skal ikke bli drept av han asså, bare leve på samme tid i samme by :**

      Slett
  2. Det er så flott når ting bare baller på seg, og er det ikke det ene så er det det andre!:D:D Not.
    Håper du blir fort kvitt det! Jeg ble heldigvis ferdig med vannkopper da jeg var liten, men jeg fikk brennkopper her for noen år siden, og selvfølgelig i ansiktet. Men jeg slapp unna arr da heldigvis. Og det håper jeg at du slipper å få også!
    Så søt katt^^ og så spennende med katteunger, herlig!

    SvarSlett
    Svar
    1. Balle på seg = story of my life... Iallfall veldig mye de siste månedene (++)

      Jeg håper også det går fort over (jeg er allerede utslitt, bah), tusen takk :)
      Veldig irriterende å få disse barnesykdommene i voksen alder! Jeg er ikke så redd for arr på kroppen (der er det en del fra før), men i ansiktet... Det ville føles veldig katastrofalt for meg! Jeg er veldig glad du slapp unna arr! Men huff, brennkopper høres så ille ut, auau.

      Og tusen takk, Birgit er veldig liten og veldig søt, hihi. Har faktisk aldri hatt nyfødte kattunger i heimen, så det blir spennende :)

      Slett