onsdag 15. februar 2012

Fønni støff en tirsdagskveld

Okei, så når man for tiden ikke er på Facebook, og heller ikke har altfor mange mail i innboksen, DA kan det tenkes man bruker litt tid på bloggen man har - og har det morro med statistikker og hvilke land som er innom iløpet av en dag. Idag har vært en sånn litt artig dag, der søkeordene bør deles:

grå mus
- You and me both

funeral blues
- W.H. Auden <3

hater kroppen min, det gjør at jeg ønsker å dø
- Slutt med det med en eneste gang, det er ikke deg det er noe feil med, det er samfunnet

ingunn elefant scarification
- Ooo, stalker! Gi meg et pip, I'm bored

små kjønnslepper
- Ja, hadde man ennå bare hatt det



Det er sjelden jeg har så stort utvalg i søkeord, men det er jo alltid litt stas at noen har søkt på meg spesielt, av typen ingunn elefant. Da er man kanskje ikke helt glemt likevel, selv om jeg har gjort mitt beste de siste månedene på å overbevise både meg selv og verden at det beste er om jeg ikke "finnes".



Bilde #1 og #4:  privat
Bilde #2, #3 og #5: Google

2 kommentarer:

  1. Funeral blues bildet var utrolig fint, og scarificationen din var nydelig!

    SvarSlett
  2. Ja, ikke sant! Bare googlet "funeral blues" og vips, der var det. Veldig fint.
    Og tusen takk! :)

    SvarSlett