onsdag 7. desember 2011

Dårlig

Jeg er et dårlig menneske
Det står veldig krystallklart for meg nå. 
Og tusen takk til dere som iløpet av 2011 har vært med på å gjøre det så klart for meg. 

Det har faktisk vært noen positive hendelser i år også, men, jeg har kommet frem til det; 
at selv de gode tingene som skjer meg, de skjer slik at de kan blow up in my face - 
og bare forårsake enda mer smerte og enda mer selvhat.
For det er slik det ender, gang på gang på gang på gang. 
Jeg har kommet til denne verden, kun for å oppleve VONDT. 
Jeg fortjener helt tydelig ikke en eneste stund av pur lykke, jeg fortjener ikke et godt liv.

Og hvor mye skal man tåle?
Hvor lenge skal man holde ut?
Hvor lenge skal man trasse seg gjennom, fordi man VIL at det skal være annerledes?
Fordi man ikke orker å ta sannheten innover seg.
DU ER SØPPEL.
DU ER IKKE VERDT NOE.
DU KAN INGENTING.
DU ER ET FORFERDELIG MENNESKE.
DU ER EGOISTISK.
DU ER STYGG.
DU ER FEIT.
INGEN KAN ELSKE DEG.
Og listen fortsetter og fortsetter.


If wild my breast and sore my pride,
I bask in dreams of suicide.
If cool my heart and high my head
I think 'How lucky are the dead'.
- Dorothy Parker

1 kommentar:

  1. DU ER EN SKATT.
    DU ER GULL VERDT. (minst)
    DU KAN MASSE.
    DU ER ET FANTASTISK MENNESKE.
    DU ER UEGOISTISK.
    DU ER VAKKER.
    DU ER TYNN.
    ALLE KAN ELSKE DEG.

    <3

    (Snakk med meg...)

    SvarSlett