torsdag 8. desember 2011

She says it helps with the light out

Det er ikke usikkerheten rundt det å dø, som gjør meg redd.
Det er alle "aldri mer"-ene.
Aldri flere sjanser.
Alle drømmer, ønsker, håp for livet: ALDRI.
Ikke fordi jeg har særlig tro på at de noensinne kan komme til å gå i oppfyllelse i dette livet.
Men i døden, der, kan de iallfall aldri komme til å hende.
Det er ikke det at jeg VIL dø heller.
Jeg har ikke engang begynt å leve.
Men dette livet her, det har jeg aldri drømt om, aldri bedt om.
Dette livet gjør bare vondt.
Dette livet minner meg bare om alle de tingene jeg drømmer om, men som jeg aldri kommer til å leve for å se skje.
For mitt liv er ikke ment for drømmer.
Og da, da er dette livet fullstendig meningsløst.
Det er ingenting. 
INGENTING.



"The thought of suicide is a great consolation: by means of it one gets through many a dark night".
- Friedrich Nietzsche




4 kommentarer:

  1. Men hvilke drømmer har du da? Det er vel verdt å prøve å fikse noe av det? :*

    SvarSlett
  2. Hm.
    Bra kropp,
    pent ansikt,
    fine klær.
    - Jeg tar de overfladiske tingene først, fordi uansett hvor uviktig det er, blir det veldig viktig når man alltid har vært "henne stygge", og når jeg aldri har orket kjøpe meg så mye fint, fordi "jeg må jo slanke meg først".

    *Utdannelse og/eller en jobb jeg trives med, i første omgang hadde det jo vært stas om jeg hadde fikset praksisplassen hos PS.
    *Få jobbet med dyr på en eller annen måte oppi det hele, gjerne frivillig.
    *Reise rundt omrking i verden.
    *Satbil økonomi, som gir meg råd til å holde på med de tingene jeg elsker, youknowwhat.
    *Bo i Oslo.
    *Klare ha et sosialt liv, slik at jeg faktisk kan leve - og ikke bare "være her".
    *En kjæreste som elsker meg og vil leve sammen med meg, ikke bare "være her" sammen med meg.
    *Hund.

    Jaah. Kommer ikke på mer i farten, det er vel de viktigste tingene.

    SvarSlett
  3. Lets see..
    Kropp+ansikt; De utenfor hjerne din synes allerede du er fin! :*
    Klær; Penger mao? (Kommer mer nedover)

    Bo i Oslo+dyr+hund; Leie ett hus i Oslo og starte pensjonat for katt og hund? Er med på den :)
    Da har du en jobb også.
    Og DA kommer penger! Fine klær+reise, sorted.
    +Stabil økonomi? Ikke så aller verst vil jeg tro..
    Kjærestebiten.. Det ordner seg. Med tiden. (Sosialt liv og!) One way or another. Du er så flott og fin og allerbest, så kan ikke skjønne noe annet.
    (Men verden+menneskene i den ER rar (dum(me) ). )

    Nå gikk det litt i surr for meg (stakkats deg som skal prøve å tyde alt dette), men tror jeg fikk med alt?

    Det er lov å håpe, ja? <33

    SvarSlett
  4. Jeg tydet alt :**

    (Klær er én del penger og én del må slanke meg 10 kg først, for jeg har ikke råd til å kaste bort penger på klær når jeg ikke vil ha denne størrelsen. Om du skjønner. Heh)

    <3!!!

    SvarSlett