tirsdag 13. desember 2011

Svart senker natten seg

Jeg gikk ikke og la meg igjen etter at samboeren hadde kommet seg avgårde idag morges. (Men jeg jukset litt og sov en liten time fra 10.30 til 11.30).
Jeg hygget meg med varm kakao, Luciamorgon på SVT2, og A Christmas Carol på dvd.



Fin morgen sammen med de fineste <3




Har vi ikke fønky juletre utenfor døren vår?

Ca like trøtt var jeg også kl 08.00.


Søt adventstake!




Og det BLE lussekatter. Om enn bare en kvart porsjon! Pga så mange ting er det egentlig like greit. Man behøver jo ikke utfordre skjebnen unødvendig heller. Det viktigste er vel uansett at jeg har markert Lucia-dagen, slik jeg så veldig gjerne ville få til.




Ingen mesterbaker, men jeg skal nok klare kose meg med én sammen med en kopp te ikveld likvel.


5 kommentarer:

  1. SV: Takk! :)

    Godt du har kost deg i dag :)

    SvarSlett
  2. Fineste pusene!! Gudrun (var DET riktig da!?) er så morsom med sine chubby cheeks :)

    De lussekattene var jo PENE! Ingenting å si på de, synes du gjorde en god jobb, jeg :)

    Gleder meg til fredag. Melder deg i morgen (i dag?) <33!!

    SvarSlett
  3. Stine: Gudrun stemmer på en plett! Hehe, hun er ganske artig, ja. Hele katten er bare en stor klump, liksom - også er det så morsomt når hun vagger bortover. Hihi. Tusen takk hva lussekattene angår... Jeg har eeegentlig ikke tålmodighet til å gjøre så mye utav det (typ, ha alt i en form og la det gjøre seg selv, passer meg mye bedre), så, sånn sett er de vel helt greie. Smaken som teller uansett ;)
    Gleder meg også til fredag! Skulle bare ønske det ble slik jeg (vi) hadde tenkt det først... <33 </3

    SvarSlett
  4. Det blir jo uuuansett bedre enn ingenting! <3

    (Skjønner det med alt i en form ja.. Hehe.)

    SvarSlett
  5. Joda, alt er bedre enn ikke no'! Det blir fint :*

    (Latskapen lenge leve, hei!)

    SvarSlett