onsdag 28. desember 2011

Have you ever seen a one-legged man trying to dance his way free?

Jeg la meg ikke 19.30 ikveld likevel.
Dramaet har roet seg litt for nå.
Men jeg vet forstatt ikke hvor jeg skal gjøre av meg.
Jeg vil fremdeles ikke begynne på 2012.
Jeg vil for alt i verden ikke begynne på 2012.
Jeg hater at julen bare har vært la tristesse du-fucking-rera.
Jeg blir trippeldeprimert av det.
Det er et helt år til neste jul.
Og neste jul kan det godt være at jeg er død.

Jeg kom til å tenke på noe kjempemorsomt når jeg stod i dusjen isted, og hulkegråt over den groteske kroppen jeg må kalle min egen.
Til jul fikk jeg et undertøysett.
Det er faktisk de første nye trusene jeg har på 5 år.
HAHAHA! - Er det ikke hysterisk?
De første nye trusene, den første nye BH'en, siden jeg var innlagt på Reinsvoll i 2006.
Jeg har nemlig ikke orket kjøpe meg nytt undertøy, fordi jeg hele tiden har tankene "jeg skal bare slanke meg først" og "jeg kan ikke ta meg råd til nytt undertøy når jeg uansett må gå ned 10 kg" surrende i hodet.
Og hva spiller det for rolle, egentlig.
Det er ingen som ser trusene mine bortsett fra meg selv.
Så, det synes jeg er ganske fønni notfønni.


4. dag på rad med oppkast, "bare" 2 runder idag.
Jeg har noe innihelvete vondt i magen akkurat nå.
Og jeg er sikker på at vekta sprekker innen året er omme.


It's a motherfucking wonderful life indeed.


Godnattforfaen.


Bet I can make you smile when the blood, it hits the floor.

4 kommentarer:

  1. Skulle egentlig melde deg i går, men siden du skulle legge deg ca når jeg stod opp.. så..

    Grattis med undertøy, da! Hehe. Virkelig på tide :)

    Veldig glad i deg <3

    SvarSlett
  2. Jo, takk! Men jeg trenger jo sånn ca ørten flere. PLUSSSSS... Må spare dette til vekta peker nedover igjen x(

    Veldig glad i deg også!
    <3

    SvarSlett
  3. Hvorfor det? Sånn at det ikke skal bli "slitt" eller at det helst skal passe (størrelse) en stund, eller det at du må "bli" fin for å kunne bruke fine ting? :P

    :*

    (Tv3, kommer snart: "Psyk Forandring". Tipstips.)

    SvarSlett
  4. Mest det siste, at jeg må bli fin for å kunne bruke fine ting. Det gir sikkert ikke mening for de fleste; er man stygg burde man gjøre det man kan for å føle seg bedre. Men jeg føler meg ikke bedre av å ha fine klær eller bruke sminke så lenge jeg veier for mye osv, så da kan jeg like gjerne kjøre STYGG helt ut. Jeg orker liksom ikke bruke penger på klær og undertøy jeg ikke kan bruke før jeg også er fin, da kan jeg like godt vente til jeg veier 15 kg mindre. For det er i tillegg slitsomt å shoppe når man er fæl (og jeg hater uansett å shoppe, baaah).
    Det var det jeg orket si om det idag, hehe :*

    (Når begynner det?)

    SvarSlett