tirsdag 6. desember 2011

Det blir ingen fin adventstid likevel. Hvem prøvde jeg å lure?
Ingen god jul. Det blir tøft å måtte late som.
Og iallfall ikke et godt nytt år. Takk for meg.
Jeg orker ikke. Jeg er sliten hele tiden.
Orker ikke prøve. Jeg føler meg bare tom.
Orker ikke gjennomføre juleforberedelsene jeg hadde tenkt. Det får bare være så trist det er.
Orker ikke skrive julekort i år. Det er en del jeg skulle skrevet til, men vit at jeg er veldig glad i dere uansett.
Julegaver MÅ jeg vel orke. Hvordan vet jeg ikke.
Og innkjøp av julemat. Panikk.
Men jeg orker det ikke. Jeg har ikke et snev av hverken lyst eller gnist.
Hører du? Men du hører ikke.
JEGVILIKKEVÆREHERMER. 

1 kommentar:

  1. Jeg vet ikke hva jeg kan si.
    Jeg er veldig, veldig glad i deg. Tiden med deg er den b-e-s-t-e.

    <33!!

    (Når som helst, dag-natt, hvis du trenger noen.)

    SvarSlett